قالب وبلاگ

با TwitterFox افزونه پرکاربرد فایرفاکس برای توئیتر بازان آشنا شوید
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

توئیتر فاکس

توئیتر فاکس

مدت زیادی است که توییتر به وب۲ آمده و استقبال خوبی هم از آن شده است. اما من  اوایلی که  توئیتر آمده  بود زیاد با اون حال نکردم و با خودم می‌گفتم: مثلا که چی من بخواهم از خودم گزارش بدم ؟ در حقیقت توییتر رو درک نکرده بودم ولی یواش یواش هر از گاهی توش می‌نوشتم ولی هنوز توییتر رو نفهمیده بودم تا این که از طریق همان توییتر با افزونه‌ی TwitterFox (برای فایرفاکس) آشنا شدم و از آنجا بود که معنای حقیقی توییتر رو فهمیدم و الان چند وقتی است که جزو پایه ثابت های توییتر شده ام و اگر خونه هم نباشم با موبایل توییت می‌کنم٬ در حقیقت TwitterFox به من کمک کرد تا مفهوم حقیقی توییتر رو درک کنم.

مطمئنا خیلی از  شما دوستان ٬ هم با TwitterFox آشنا هستند و هم خیلی قبل تر از من توییتر را درک کردید ولی من این مطلب رو برای آن دسته از دوستانم می‌نویسم که هنوز توییتر را نفهمیدند. توییتر از نظر من مثل یک صفحه چت٬ یک انجمن گفت و گو٬ یک وبلاگ٬ یک شبکه اجتماعی٬ یک سایت دوست‌یابی و بطور خلاصه یک مینی بلاگ می ماند در حقیقت توییتر خاصیت‌هایی از مفاهیم بالا را در خودش جا ی  داده با این تفاوت که افراد (توییتر بازها) راجع به خود٬ کارهایشان ٬ دوستانشان ، کارهایی که انجام می‌دند و خلاصه هر چیز دیگر (چون واقعا نمی‌توانم قدرت توییتر را در چند کلمه توصیف کنم) در جملاتی کوتاه بیان می‌کنند و در این بین از احوال دیگر دوستانشان و چیز های جالبی که آنها پیدا می‌کنند هم با خبر می‌شوند و حتی می‌توانند به سادگی به جمله آنها پاسخ بدهند و یا برای آنها پیام شخصی ارسال کنند.

حالا این وسط TwitterFox چی کاره است؟  توییتر فاکس توییتر رو به فایرفاکس شما می آورد و دیگر لازم نیست برای توییت کردن هر باره به توییتر بروید چرا که کاری ناپسند است :دی و لذت توییتر به راحت توییت کردن و زیاد توییت کردن است. اما برای این کار افزونه های زیادی ساخته شده اما توییتر فاکس چیز دیگری است. در درجه‌ی اول سادگی٬ سبکی و زیبایی محیط افزونه نظر من را به خودش جلب کرد که این موارد لذت توییت کردن را دو چندان خواهد کرد. اما مکانیزم فعالیت افزونه به این صورت است که یک آیکون به آیکون های نوار‌ وضعیت (statusbar) شما اضافه می‌کند و اگر دوستان شما توییت کرده باشند و شما نخوانده باشید تعداد آنها رو برای شما کنار همان آیکون نمایش میدهد (مثل افزونه گوگل ریدر) پس از این که روی همان آیکون کلیک چپ کنید صفحه توییتر افزونه برای شما باز می‌شود که لیست توییت های دوستانتان برایتان نمایش داده می‌شه که از این قسمت هم میتوانید توییت کنید و هم به توییت دوستانتان پاسخ بدهید ، هم توییت دوستانتان رو بخوانید و …

حجم فایل : ۷۲ کیوبایت





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 858
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: